martes, 6 de marzo de 2012

Nire jarduera profesionala- Praktiketarako informazioa

Blogeko sarrera honen bitartez, nire jarduera profesionalaren berri eman nahiko nuke. Ainara González naiz, 22 urte ditut eta Irungoa naiz. 2011an kazetaritzan lizentziatu nintzen EHUko Leioako Gizarte eta komunikazio zientzien fakultatean, eta aurten, Komunikazio Multimedia Masterra burutzen ari naiz fakultate honetan bertan.

2010 eta 2011 bitartean, lau hilabetez, praktikak egin nituen 5W agencia TV produktoran. Alegia, Telecinco kateak Bilbon daukan delegazioan. Bertan, telecinco kateko albistegietarako eta Atlas agentziarako piezak prestatu eta erredakzio, edizio eta lokuzio lanak burutu nituen.

Hauek dira bertan burututako lan batzuk:





2011n gainera, Madrilgo Ikus- entzunezko Teseo produktorarekin lan egin nuen. Eroskiko kooperatiba taldearentzat barne- komunikazio bideo bat egin nuen eta bertan, erreportari lanak burutu nituen.

Hone hemen adibide honen zati bat:



Bizitza osoan ikasketak eskaraz burutu izan ditut eta txikitatik ikasi egin dut ingelesa. Horregatik, gaztelaniaz euskaraz eta ingelesez ondo moldatzen naiz.
Telebista gustoko izan arren, edozein adar lantzeko prest nago. Ikasteko gogoak, dudarik gabe, bizirik daude.

Consultar mi CV en línea

No hay comentarios:

Publicar un comentario